Storyfire protiv Odysee-a – Tko je nasljednik YouTube-a

Storyfire i Odysee su web stranice za javno postavljanje i djeljenje videozapisa, na isti način kao YouTube.

Storyfire

Tvrtka je 2017. započela s Brianom Spitzom, direktorom druge jedinice Deuce Bigalow: European Gigolo i redateljem dokumentarnog filma Psycho Family o Ridgwayevoj seriji “psiho”. Par je pokrenuo platformu nakon što je Ridgway postao nezadovoljan YouTubeom i ograničenjima koja su stavili na sadržaj, uključujući više slučajeva u kojima su brisali Ridgwayjeve videozapise zbog kršenja sadržaja.

 
StoryFire konceptualno puno radi. Platforma, namijenjena prvenstveno korištenju na vašem telefonu, podijeljena je u tri različita izvora vijesti: društvene, video i pisane. Društveni odjeljak u biti je Twitter, koji nudi sažetak vijesti koji prikazuje postove zasnovane na slikama i tekstu vaših sljedbenika, kao i njihove lajkove i objave (naziva se “relits”). Videozapis vam nudi sadržaj provjerenih autora, uključujući odjeljke “Istaknuto” i “U trendu” u kojima ćete redovito viđati poznata lica.
Storyfire je ubrzo propao zbog mnogih problema, no jedan od glavnih je navodni bankrot. Nakon prodaje web stranice ništa se nije promjenilo, kao da stranica nije promjenila vlasnika.

Odysee

Odysee web stranica bazirana je na LBRY protokolu.
Prije svega, LBRY je novi protokol koji svakome omogućuje izradu aplikacija koje komuniciraju s digitalnim sadržajem na LBRY mreži. Aplikacije izgrađene prema protokolu omogućuju kreatorima da svoj rad prenose na mrežu hostova LBRY (poput BitTorrenta), da odrede cijenu po streamu ili preuzmu (poput iTunes -a) ili ga besplatno daju (poput YouTubea bez oglasa). Djelo koje se objavljuje može biti video zapisi, audio datoteke, dokumenti ili bilo koja druga vrsta datoteke.
Izrada protokola, a ne platformi, najbolji je način za osiguranje besplatnog, otvorenog interneta. Gotovo svaki tehnološki div danas je centralizirana usluga koja prodaje osobne podatke korisnika i pažnju oglašivačima. Potroše mnogo novca loveći svoj proizvod (vaše osobne podatke i vrijeme/pažnju), ali na kraju dana korisnici (vi) ga nude besplatno u zamjenu za pristup platformi.

Prednosti i nedostatci

Storyfire

Prednosti
– priznanje od strane tvrtki i medija
– odmak od monopola YouTube-a

Nedostatci
– manjak učestalih korisnika
– CEO proglasio bankrot 2 puta, nakon 2. puta prodao stranicu nepoznatom individualcu
– budućnost stranice u raspadu
– prekršena obećanja za kripto valutu
– umanjen broj posjeta i vremena ostajanja na stranici

Odysee

Prednosti
– nova stranica
– izgrađena u vidu dugotrajnosti
– nije u privatnom vlasništvu
– veći broj posjeta i vrijeme ostajanja na stranici

Nedostatci
– mlada stranica, nije prepoznata u svijetu
– iznimno nova tehnologija, možda će trebati vremena za naviknuti se

Post Comment

Skip to content